تجارب الكترونيك هم محدوديتهاي تكنولوژيكي و هم محدوديتهای غير تكنولوژيكي دارد. محدوديتهای اصلي تجارب الكترونيك در زير بيان شده است. اما با وجود اين محدوديتها، پيشرفتهاي هر روزه در فناوري‌هاي جديد كه موجب حذف قسمت زيادي از هزينه‌ها در تجارب الكترونيك مي‌شود، موجب شده است تا استفاده‌كنندگان از تجارب الكترونيك هر روز بيشتر شود. برخی از محدودیتها در زیر آورده شده است.
• استانداردهاي مورد قبول عام (براي كيفيت، امنيت و اعتبار ) وجود ندارد.
• مصرف‌کننده‌ها از خریدهای اینترنتی می‌ترسند.
• پهناي باند كافي وجود ندارد.
• در تجارت الكترونيك فروشنده ناشناس است.
• ابزارهاي نرم‌افزاري در حد مورد قبول نيستند.
• سود تجارت الكترونيك به سادگي قابل اندازه‌گيري نيست.
• هنوز مشكلاتي در تطابق اينترنت و نرم‌افزارهاي تجارت الكترونيك با برخي برنامه‌ها و پايگاههاي داده وجود دارد.
• برخي خريدارها مايلند محصول خريد شده را لمس كنند و خود را با تجارت الكترونيك وفق نمي‌دهند.
• اينترنت هنوز گران است.
• مردم هنوز به تبادلات بدون كاغذ اعتماد ندارند.
• علاوه بر سرويس‌دهنده‌ها، شبكه نياز به web serverهای خاص مي‌باشد.
• با کمبود خریدار و فروشنده مواجهیم.