خدمات مشاوره ای رسول ستوده بشرح زیر می باشد
نیازهای شرکت ها به خدمات مشاوره یکسان نیست و هر شرکتی بنا بر عواملی چون نوع مشکل ، نوع کسب و کار ، اندازه و مرحله رشد ، موقعیت در بازار و غیره نیازهای متفاوتی به مشاوره دارد و بهمین دلیل بطور معمول خدمات مشاوره در پنج حوزه : بازاریابی ، تبلیغات ، فروش ، خدمات مشتریان و برندینگ و در سه سطح مختلف بشرح زیر ارائه می گردد.
سطح اول : مشاوره ساعتی
در این شیوه مشاور فقط نقش یک راهنما را داشته و فقط در حد ساعات محدود مشاوره فرصت ارائه راهنمائی دارد . این شیوه ابتدائی ترین سطح مشاوره بوده و مشاور مجال و فرصت ورود به عمق مشکلات و تحلیل ریشه های آنها را ندارد . بهمین دلیل این شیوه معمولاً برای کسب و کار ها و شرکت های بسیار کوچک یا شرکت هائی که در مرحله راه اندازی هستند یا برای بررسی مشکلات موردی و سطحی شرکت ها توصیه می شود و مدت آن معمولاً بین شش تا بیست ساعت مشاوره می باشد .

سطح دوم : مشاوره ماهیانه / سالیانه
در این شیوه مشاور در ساعات مشخصی از ماه ( معمولا 8 ساعت در ماه ) در دفتر شرکت مشتری حضور یافته و با مشارکت مدیران آن شرکت جلسات مشاوره را برگزار می نمایند . در این شیوه مشاور نقش توصیه کننده ، برنامه ریز و ناظر را بر عهده دارد و بر اساس شناخت عمیقی که درون و بیرون شرکت مشتری کسب نموده است برای رفع مشکلات آن شرکت برنامه ریزی نموده و به مدیران آن شرکت در زمینه اجرای آن برنامه توصیه های لازم را ارائه داده و خود بر اجرای برنامه نظارت می نماید . این شیوه در سطح عمیق تری نسبت به شیوه قبل اجرا شده و برای برای رفع مشکلات و برنامه های توسعه ای بسیاری از شرکت ها مناسب و نتیجه بخش است و مدت آن معمولاً بین شش ماه تا یکسال بر حسب حجم فعالیت های شرکت کارفرما می باشد .
سطح سوم : مشاوره پروژه ای
در این روش رسول ستوده به همراه تیم مجرب واجرایی خود در شرکت مشتری مستقر شده و بصورت تیمی برنامه های مشاوره ای خود را در چهار چوب پروژه های اجرائی با زمانبندی مشخص اجرا می نمایند . این شیوه برای حل مشکلات و نیازهای شرکت ها ، سازمان ها و در مواردی مانند راه اندازی یک شرکت جدید ، اصلاح ساختار و توسعه آنها یا راه اندازی برنامه تولید و فروش محصولات و خدمات جدید مناسب است .

*قبل از انجام هرکاری اول دست فکر شوید وبعد دست به کار(رسول ستوده)
*یک فروشنده حرفه ای برای موفق شدن خستگی را خسته می کند(رسول ستوده)
*تصمیم با خود شماست که چگونه با برنامه ها وراهکار های صحیح ودرست که همراه با اندیشه وتفکر توام می باشد مسیر خود را انتخاب کنید(رسول ستوده)